Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

25η Μαρτίου - Ελληνική Επανάσταση ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

5 σχόλια:

Διάττων είπε...

Με μια πρώτη ματιά, που είναι η κυριότερη, σεβασμός και τιμή στο ένδοξο ελληνικό παρελθόν! Υπό μια δεύτερη έννοια, περασμένα μεγαλεία, διηγώντας τα να κλαις, που έλεγε κι ο Ποιητής. Κι υπό μια τρίτη άκρως εξευτελιστική, οι άνθρωποι τότε της επανάστασης αγωνίστηκαν κι έδωσαν και τη ζωή τους ακόμα ώστε, αψηφώντας τα όλα οι σημερινοί γελοίοι κι άχρηστοι Έλληνες, να μπορούν και να πηγαίνουν ελεύθεροι στα περίπτερα...και να αγοράζουν τις βιντεοταινίες της αρεσκείας τους. Αυτή ήταν η ΕΛΛΑΔΑ τότε κι αυτή είναι η ελλάδα σήμερα! Έτσι καταντήσαμε!

Παρόλ' αυτά δεν θα παραλείψω να δώσω κι εγώ τις ευχές μου, τουλάχιστον στους υγιείς. Με τους άλλους, τη ΜΑΖΑ, δεν έχω καμιά δουλειά. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ λοιπόν και να μην αποκοβόμαστε απ' το παρελθόν. Κόψαμε τελείως τον ομφάλιο λώρο ενώ δεν έπρεπε!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρονια Πολλά Evelina μου!
Μεγάλη θρησκευτική και εθνική γιορτή σήμερα!
Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά και να μην ξεχνάμε ποτέ!

Phivos Nicolaides είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους μας και ο Θεός που μας αξίωσε να απαλλαγούμε του ζυγού. Δυστυχώς, η μισή Κύπρος ακόμη αιμάσσει από τη μπότα του Αττίλα.