Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Γαλάζια Πολιτεία

Σας το είπα κι άλλη φορά ότι την πόλη της Καβάλας την λατρεύω. Αν και δεν είμαι Καβαλιώτισσα αλλά θεσσαλονικιά ,εν τούτοις μετά από 25 χρόνια παραμονής μου σ αυτή την πόλη ,έγινα στην ουσία κομμάτι δικό της .Αγαπώ γενικά το χρώμα της ,αυτό το ιδιαίτερο ,την μυρωδιά της ,αλλά και τους φίλους που έχω κάνει εδώ .Στην προηγούμενη ανάρτηση έβαλα ένα ποίημα της κολλητής μου και bloger ,mantlin για την Καβάλα ।Σήμερα είπα να αφιερώσω ένα ακόμα γραμμένο από τον φίλο bloger Χριστόδουλο.(Καβαλιώτης και ο ίδιος)
Ένα αφιέρωμα με αγάπη στην Καβάλα και τους ανθρώπους της .


Γαλάζια Πολιτεία
Καβάλα μου το πρωινό σου
μύρια λουλούδια και χαρές
στολίζουνε το διάκοσμό σου
τους λόφους σου και τις πλαγιές


Τη θάλασσα,τον Ουρανό σου.
Τ’αγιόκλημα το μυρωμένο,
το πεύκο πού χεις στο βουνό σου.
Κάθε παιδί σου,αγαπημένο!……


Σκαρφαλωμένα τα σπιτάκια σου,
μεσ’τα πεύκα και τους βράχους.
Πολύχρωμα λουλούδια στα λοφάκια σου.
Γρασίδι,άπλετο στους λάκκους!….


Τ’άνθη, που την άνοιξη,πατρίδα μου
σε πλέκανε στεφάνι…..
Και το θυμάρι,του βουνού,κατέβαινε
σεργιάνι για να κάνει!!!

ΧΡ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ
ΑΠΡΙΛΗΣ 1960

5 σχόλια:

aoratos είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ EVELINA ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΚΑΒΑΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΓΑΛΑΖΙΑ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

magda είπε...

Πολύ ωραίο ποίημα !! Και υπέροχο μπλε !!
Αξίζει στην Καβάλα ο,τι και να γράψεις !!
Καλό Σαββατοκύριακο !
Μάγδα

Ανώνυμος είπε...

η καβαλα ειναι πανεμορφη!!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Αγαπητή μου Εβελίνα ευχαριστώ για τη τιμή της αναδημοσίευσης που δεν είναι μόνο δική μου,αλλά και δική Σου ώς και δική Σας!Δηλαδή ΟΛΩΝ όσων σχολιάζουν κι αγαπούν την λατρεμένη μας πόλη...που αργοσβήνει οικονομικά και όχι μόνο,αλλά προσπαθεί εκ των ενώντων και αντιστέκεται μπροστά στην προκλητική αδιαφορία πολλών και διαφόρων αρμοδίων παραγόντων..

MYSTELIOS είπε...

Πραγματικά μια από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας !!!