Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Η Μαρία Μάς Χρειάζεται Όλους...


Απο τα πρώτα blogs που επισκέφτηκα όταν ξεκίνησα εδώ ,ήταν της Μαρίας .Το πρώτο που διάβασα στην σελίδα της ήταν…
** ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΕΡΑΣ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ!! ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.**
Ένα παιδί που έχει τεράστια δύναμη μέσα του…
Ένα παιδί που μου έδωσε αρκετά μαθήματα ζωής…
Ένα γλυκύτατο πλάσμα που πραγματικά υποκλίνομαι στην τεράστια δύναμη που διαθέτει,και στην αγάπη για ζωή .Σήμερα μπαίνοντας στο blog του φίλου μου diatton's world ειδα την ανάρτηση του με τίτλο Η Μαρία Μάς Χρειάζεται Όλους...Ένα αφιέρωμα στην Μαρία που θα έπρεπε κάποια στιγμή να κάνουμε οι φίλοι. Το έκανε ο διάττων και ένας φίλος μπλόκερ ο Φώτης .Εκεί παραπέμπω λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου όλους όσους με επισκεφτούν...Θεωρώ ότι πρέπει όπως είπε και ο ίδιος να ενώσουμε όλοι τις καρδιές, τις προσευχές και την οικονομική μας συνεισφορά και να πετύχουμε αυτό που μέχρι τώρα μοιάζει ακατόρθωτο!
Ναι, ακόμα και το 2010 μπορούν να γίνουν θαύματα!

3 σχόλια:

Διάττων είπε...

Ένωσες κι εσύ τις δυνάμεις σου για το Μαράκι μας αγαπητή Εβελίνα (εσύ άλλωστε το συνηθίζεις να κάνεις αντίστοιχες αναρτήσεις).

Το θέμα πάντως είναι να μπορούσε κάποτε - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ - η κοπέλα να είχε αίσιο τέλος σ' αυτό που την τυραννά εδώ και τόσο καιρό. Ωστόσο η κρισιμότητα της κατάστασής της με κάνει κι αγωνιώ... Αγωνιώ κι απεύχομαι να έχει φτάσει σε αδιέξοδο...

Αγαπητή Εβελίνα έχεις την καλημέρα μου και την απεριόριστη εκτίμησή μου για τις αναρτήσεις αυτού του είδους που κάνεις!

Velvet είπε...

Συγκινητικη και πολυ ανθρωπινη η κινηση σου Εβελιν
Σε διακρινει μια ιδιαιτερη ευαισθησια για αυτα τα θεματα
Ενα μπραβο για το ενδιαφερον σου
Οπως και των αλλων μπλογκερ
Η ελπιδα ειναι προοπτικη ζωης
Ευχομαι να τα καταφερει
Καλο βραδυ Εβελιν
Και καλο μηνα
...

Phivos Nicolaides είπε...

Μπράβο Εβελίνα μας!