Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστώ πολύ

Καλησπέρα φίλοι μου ελπίζω να έχει λυθεί οριστικά το πρόβλημα εδώ και να μη συνεχιστεί .Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρων σας

Μια ανάρτηση που ήθελα να βάλω από την Κυριακή αλλά δεν μπόρεσα ..

Κυριακή ,μια μέρα ηλιόλουστη και πολύ ζεστή…Αφού αποφασίσαμε να ασκήσουμε τα εκλογικά μας καθήκοντα, είπαμε η τρελό παρέα να βρεθούμε για καφέ. Και τι πιο καλό από το λιμανάκι (παλιά σφαγεία), να απολαύσουμε την μέρα αλλά και την ομορφιά της θάλασσας .Το απόλαυσα όσο τίποτα .Μου είχε λείψει η μυρωδιά της το υπέροχο χρώμα της αλλά και η ηρεμία της. Ένας υπέροχος καφές παρέα με τις αγαπημένες φίλες μου ,με θέα την θάλασσα ,και για μουσική….οι φωνές των γλάρων…

Καλό Σ/Κ φίλοι μου και εύχομαι να απολαύσετε και εσείς μια τόσο υπέροχη μέρα









10 σχόλια:

Unknown είπε...

Όμορφες φωτογραφίες από την Κυριακάτικη βόλτα Εβελίνα.
Εύχομαι να λυθεί οριστικά το πρόβλημα που είχες με τις αναρτήσεις σου.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Κωστής

evelina είπε...

Καλημέρα Κωστή...Μάλλον κάτι πάει να γίνει .Ευχαριστώ πολύ καλό σ/κ

kariatida62 είπε...

Γειά σου Εβελίνα! Χαθήκαμε...για τους λόγους που ανέφερες και γιατί είχα προβλήματα με το e-mail μου!
Το παλιό άλλαξέτο και βάλε kariatida62@gmail.com το καινούργιο.
Υπέροχες φωτό!
Φιλιά πολλά

Dimitrios Tilis είπε...

Δεν είχα βέβαια προβλήματα σαν κι εσένα αλλά εδώ και λιγο καιρό άρχισε να δουλεύει καλά ο blogger μετά απο ένα χρόνο περίπου με διάφορα τερτίπια
Χρειαζόμαστε και ατομοκά και συλλογικά ως λαός κάτι απ'την περηφάνια,την ομορφιά και την ελευθερία,στοιχεία τα οποία προτυπώνουν οι γλάροι με το πέταγμά τους!
Ευχαριστούμε και για το γλυκύτατο στιχούργημά σου!

aoratos είπε...

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΚΟ ΕΒΕΛΙΝΑ.

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Καλημέρα!Δεν ξέρεις τι χαρά πήρα βλέποντας τις παραπάνω φωτογραφίες... Βλέπεις το συγκεκριμένο μέρος έχει να μου θυμίσει πολλά... Περίπατοι, συζητήσεις, ψαρέματα, γέλια...

evelina είπε...

kariatida62 γειά σου γλυκια μου καρι...πράματι χαθήκαμε.Το έγαψα το imail και θα σου γράψω...φιλακιααα

evelina είπε...

dimitil ελπίζω τα προβλήματα να τελείωσαν...καλό απόγευμα Κυριακής

evelina είπε...

aoratos καλό απόγευμα Κυριακής

evelina είπε...

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." σε καταλαβαίνω.... πόσα έχω κάνει και εγώ εκει!!!