Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Έχω πρόβλημα

Φίλοι μου η σημερινή ανάρτηση μου είναι διαφορετική. Δεν γνωρίζω κατά πόσο έχετε εσείς πρόβλημα στο blog ,αλλά εγώ έχω μεγάλο .Δεν μπορώ να βάλω σχόλια αλλά ούτε να σχολιάσω ακόμα και τα δικά μου . Και επί πλέον δεν εμφανίζει καν δικά σας σχόλια όπως αρκετοί μου είπατε .Κατά διαστήματα και μετά από πολλές προσπάθειες καταφέρνω και σχολιάζω ,αφού τα νεύρα μου πρώτα γίνουν τσατάλια . Κάποιες φορές που επιτέλους λέω ότι σχολίασα κάπου βλέπω ότι δεν το εμφανίζει.

Αφορμή για αυτή την ανάρτηση η φίλη mar9659 που μου έκανε παράπονα σε σχόλιο της …Προσπάθησα να της απαντήσω αλλά αδίκως .Ελπίζω να διαβάσει από εδώ ότι δεν ευθύνομαι εγώ για αυτό . Να με συγχωρείτε αν δεν σχολιάζω ή δεν απαντώ στα σχόλια σας .Πάντα σας παρακολουθώ…Ευχαριστώ πολύ.

6 σχόλια:

Διάττων είπε...

Κατανοώ απόλυτα το πρόβλημα αγαπητή Εβελίνα. Άλωστε κι εγώ στην ίδια μοίρα βρίσκομαι. Εδώ και πολύ καιρό λειτουργώ με δάνεια (κι όσο αφορά το δίκτυο αλλά και τον υπολογιστή). Μην αγχώνεσαι πάντως, ότι κι αν σου συμβαίνει, εμείς σε παρακολουθούμε...

aoratos είπε...

ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ,ΕΓΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

bilsot είπε...

Μήπως κόλλησες τίποτε...ιώσεις ???

Βάσσια είπε...

Το σίγουρο είναι ότι το έχουμε πάθει όλοι... μετά ο blogger συνέρχεται μόνος του.

Αν δεν αλλάξει ψάξε για τίποτα άλλή αιτία ίσως ιοός όπως γράφει και ο bilsot.

Καλό βράδυ
:-)

Eva F. είπε...

Χα! Χα! Χα!....
Εγώ το έχω αυτό το πρόβλημα και όχι μόνο εδώ και καιρό!!!!!
Υπομονή!.....
:)

Velvet είπε...

Μια αποτελεσματικη λυση
Για το προβλημα των ιωσεων
Ειναι τα καλοκαιρινα μπανια
Θαλασσα και ηλιοθεραπεια
Και ποτε πια συναχωμενη μυτουλα
Μαλλον δεν εκανες πολλα μπανια φετος καλη μου Εβελιν
Α ειναι κι οι κακες παρεες...
Να προσεχεις...
Περαστικα ευχομαι κοριτσακι
Την καλημερα μου