Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Καταιγίδα

Καλησπέρα σε όλους...Από εχθές το βράδυ άρχισε να βρέχει ,να μπουμπουνίζει και να αστράφτει μέχρι σήμερα αργά το απόγευμα...Μου αρέσει πολύ η βροχή,απο παιδί την λατεύω ...Μου αρέσει να κάνω μακρινούς περιπάτους μέσα στην βοχή.Να την νοιώθω να πέφτει στο πρόσωπό μου...και τότε νοιώθω μια απόλυτη γαλήνη,ηρεμία...νοιώθω ελεύθερη...Σήμερα λοιπόν θυμήθηκα την καταιγίδα που έκανε πρίν ένα μήνα,(εγώ φυσικά το είχα απολαύσει),και θυμήθηκα μία φίλη ου μούστειλε δύο φωτό απο εκείνη την μέρα...Απολαύστε και εσείς το θέαμα...

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο.
Συγχαρητηρια

Διάττων είπε...

Ναι, τις έχω ξαναδει αυτές τις φωτογραφίες στο δίκτυο, δε στο κρύβω όμως πως φωτογραφίες με τέτοιο περιεχόμενο, εμένα με φοφίζουν...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΛΛΑ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΚΑΠΩΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

MOLEMOU είπε...

TORA POU SOU GRAFO EDO META APO MIA ZESTH MERA SHMERA EXEI MIA OMORFI BROXOULA NA THN PINIS STO POTIRI-KALHSPERA APO TO MONAXO----------------MIPOS KSERIS TI EGINE ME TON GIANNH TON EXO XASI

Εφη είπε...

και μενα μαρεσει η βροχη. παροτι μεγαλωσα πολυ, οταν βρεχει, βγαινω και περπαταω στην βροχη, μεχρι να γινω μουσκιδι για να γυρισω στο σπιτι μου.ωραιες οι φωτο σου.
καλο ξημερωμα

evelina είπε...

ευχαριστώ Thalassokrator για το πέρασμάσου από εδώ...πραγματικά μαγευτικό το τοπίο

evelina είπε...

διάττων όταν ήμουν μικρή φοβόμουν πολύ τις αστραπές και τις βροντές έκλαιγα και έτρεμα ολόκληρη απο τον φόβο...κάποια στιγμή μου είπε η γιαγιά μου να μη φοβάμαι,ότι αυτό που ακούω είναι ο Θεούλης με το άλογο του και τρέχει. και η αστραπή είναι το φως που ανάβει για να δει τον δρόμο...από τότε προσπαθούσα στην λάμψη της αστραπής να δω τον θεούλη και περίμενα τόσο πολύ που την αγάπησα απο παιδί την καταιγίδα και δεν μου φένεται καθόλου τρομακτικη

evelina είπε...

καλησπέρα σκρουτζάκο

evelina είπε...

καλησπέρα Νίκο...ο ΓΊΑΝΝΗς ΈΧΕΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ υπολογιστή αυτές τις μέρες,τούπεσε και λίγη δουλειά παραπάνω θα του πω ότι ρωτούσες

evelina είπε...

Εφη κάποια στιγμή να την κάνουμε μαζί αυτή την βόλτα θα είναι υπέροχα

Διάττων είπε...

Αν και δεν πιστεύω στο Θεό, ωστόσο θα ΚΡΑΤΗΣΩ αυτή την εξήγηση με το θεούλη και το άλογο γιατί είναι πολύ αγνή και παραπέμπει σε άλλες ηλικίες...

Καλό σου Σαβ/κο αγαπητή μου φίλη...

Ανώνυμος είπε...

μου αρεσει η βροχη..ξεπλενει την ψυχη και την σκεψη μας..υπεροχο το bg..συνχαρητηρια.

evelina είπε...

inmusiclost ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου δεν ειμαι αγενής αλλά την ώρα που μου μίλησες χαζευα αλλού