Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

«Άρωμα Γυναίκας»


Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας»
υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
...στην οποία, ο χαρακτήρας του Αλ Πατσίνο,
προσκαλεί μια κοπέλα να χορέψουν και εκείνη απαντά
«Δε μπορώ, γιατί ο αρραβωνιαστικός μου θα έρθει σε λίγα λεπτά…»
«Άλλοι ζουν μια ολόκληρη ζωή σε ένα λεπτό»
απαντά εκείνος και την σηκώνει να χορέψουν ένα ταγκό
Αυτή η μικρή σκηνή ...
είναι η πιο ωραία στιγμή της ταινίας
Κάποια άτομα ζουν τη ζωή τους τρέχοντας πίσω από τον χρόνο
Για άλλους ο χρόνος αργεί να περάσει.
Βλέπουν το μέλλον αγχωμένοι
και ξεχνούν να ζήσουν το σήμερα,
που είναι ο μοναδικός πραγματικός χρόνος.
Ο χρόνος για όλο τον κόσμο είναι ίδιος.
Όλοι έχουμε 24 ώρες για κάθε μέρα.
Η διαφορά βρίσκεται στο τι κάνει ο κάθε ένας τον χρόνο του.
Πρέπει να εκμεταλλευόμαστε την κάθε στιγμή
γιατί, όπως είπε ο John Lennon ...
«Η ζωή είναι αυτό που περνά όταν κάνουμε σχέδια για το μέλλον.»
Σκέψου το!
Η ζωή θέλει….
Να την ρουφάς ….. κάθε στιγμή
Να την ζεις για το …… σήμερα
Να μην σκέπτεσαι το …… αύριο
Άλλωστε, μην ξεχνάς ποτέ τι έβγαλε ο πάνσοφος λαός:
Αύριο ποιος ζει …. ποιος πεθαίνει…….

14 σχόλια:

ELENI είπε...

ΕΓΩ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΤΟ ΖΩ.......ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ......Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ...ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ ΖΗΣΤΕ ΤΗΝ...ΑΞΙΖΕΙ!!!!(ΑΛΗΘΙΝΑ)

Διάττων είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
b|a|s|n\i/a είπε...

η ζωή μας όλη με μία ανάσα μοιάζει.
ας την εισπνεύσουμε και την εκπνεύσουμε με την δύναμή μας και την αλήθεια μας όλη.
καλημέρα σου!

Διάττων είπε...

Εφόσον δεν υπάρχει μια "συνολική" ζωή για τον καθένα μας, καλό είναι να ζούμε τη δική μας ζωή κάθε στιγμή. Μια ολόκληρη φιλοσοφία εγκλείει (και) η σημερινή ανάρτησή σου αγαπητή Εβελίνα...

Την καλημέρα μου και μια ευχάριστη Κυριακή εύχομαι (φυσικά, πέρα απ' το κρύο των ημερών)...

maxforeigner είπε...

Απολύτως σύμφωνο με βρίσκεις αγαπητή Εβελίνα. Το θέμα όμως είναι να συμφωνεί και ο/η σύντροφος σου! Για να μη...βαδίζεις μόνος/μόνη!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ετσι όπως τα λες είναι!!!
Καλό απόγευμα Κυριακής, καλή βδομάδα να χουμε!

Phivos Nicolaides είπε...

Ακολουθώ πιστά τις συμβουλές της νεαροτάτης όμορφης Ελένης μας!

maistros είπε...

Η ταινία φοβερή, την έχω δει πολλές φορές και θα την ξαναδώ εάν τύχη.

Η ζωή είναι μικρή και είναι αμαρτία να μην τη ζούμε με όμορφες στιγμές.

Για μένα,το άρωμά γυναίκας κρύβει όμορφες στιγμές,αρκεί να μην προέρχεται από γυναίκα τύραννο:))

Vassilis είπε...

Όπως λέει και η Μαρία Τζιρίτα "live your every day as if it were your last - one day you'll be right!"
Καλή εβδομάδα!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα σας!
Σχετικά με την ταινία, θα απαντούσα: "Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα ταγκό"! (από τις καλύτερες στιγμές της ταινίας, αν όχι η καλύτερη!)
Σχετικά με το νόημα της ζωής θα έλεγα: "Carpe diem''!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΗ Η ΤΑΙΝΙΑ.ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

thumbelina είπε...

Πολύ ωραία η ταινιά Εβελίνα μου και ειδικά αυτή η σκηνή και εμένα μου είναι αξέχαστη...
όσο για τις στιγμές που περνούν και χάνονται έχεις δίκιο, πρέπει να τις ζούμε με όλο μας το είναι γιατί δεν ξανάρχονται...
φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

η πιο αγαπημενη μου σκηνη!!
το επιθυμησα αυτο το blog :)

dimitris είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ!!!