Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Καλημέρα σε όλους τους φίλους και μη….σήμερα ξύπνησα με έναν ήλιο λαμπερότατο να μπαίνει από το παράθυρο και να μου χτυπάει να του ανοίξω ..καλά είπαμε θέλουμε λιακάδα και ζέστη αλλά όχι και έτσι να με ξυπνάει πριν την ώρα μου ,να χάσω τον γλυκό υπέροχο ύπνο μου…Πάντως η μέρα φοβερή σήμερα τα πάντα χαμογελάνε…Η ηλιόλουστη μέρα σε κάνει να βλέπεις τον κόσμο με άλλο μάτι ,με αισιοδοξία γιατί πολύ μαυρίσαμε τώρα τελευταία …Τελικά δεν είναι τυχαίο που σήμερα έχει μια τόσο ωραία μέρα…Σήμερα έχει γενέθλια ο φίλος Κωνσταντίνος και σαν καλή φίλη που είμαι (είμαι αλήθεια;) είπα να του ευχηθώ από εδώ με ένα τραγουδάκι… Άντε και όσοι θέλετε περάστε από το σπίτι του είδα ότι κερνάει γλυκάκια και ποτάκι….
Χρόνια σου πολλά Κωνσταντίνε…
Και γι αυτή την υπέροχη μέρα των γενεθλίων σου ,
Βάλε εσύ τα όνειρά σου και εγώ…
σου εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα…
ένα μικρό δωράκι από εμένα


12 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Πολύ γλυκό απο μέρους σου!

evelina είπε...

γλυκιά μου kariatida62 τους καλους φίλους καμμια φορά πρέπει να τους δείχνεις και την εκτίμση σου...

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλημέρα Εβελίνα....

Χρόνια του Πολλά!!!!!!
Πάντα δημιουργικός...

evelina είπε...

καλημέρα Ελενα...ναι ευχαριστώ θα δει τις ευχες σου να είσαι πάντα καλά ...καλο σ/κ

ELENI είπε...

ΝΑΙ ΞΕΡΩ ΠΕΡΑΣΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ....ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ....ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ....
ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ!!

ΦΙΛΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΡΟ ......ΕΛΑ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙ!...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ .....ΣΤΟΝ BILL... ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ!!!!!!

evelina είπε...

Φιλακια και απο μένα Ελένη...μη με ξεσηκώνεις και είμαι ακόμα στο μαγαζί...έχω μια καλύτερη ιδέα....δεν έρχεσαι απο εδώ να πιούμε το ουζάκι μας?Καλό σ/κ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια του πολλά και καλά!
Να είναι χιλιόχρονος και καλόχρονος!

mar9659 είπε...

Χρόνια του πολλά Εβελινάκι μου!!Μπράβο σου έτσι είναι οι καλοί φίλοι...τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ FACE.
ΑΦΗΝΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ :)))

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά στο φίλο σου..με υγεία!

evelina είπε...

inMUSIClost ευχαριστώ πολύ εκ μερους του

Διάττων είπε...

Χρόνια του πολλά Εβελίνα... Κι εσύ πάντα ευγενική και καλόκαρδη, σκέφτεσαι τους φίλους...