Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Το να γίνεις ευτυχισμένος είναι μία απόφαση…

Σκέφτηκα να κάνω ποδαρικό με μια παλιά σοφή ιστορία…μια ιστορία που ίσως την ξέρεται όλοι ,αλλά αξίζει τον κόπο να την ξαναθυμηθούμε .Εγώ εύχομαι σε όλους σας Καλή χρονιά ,γεμάτη υγεία ,ευτυχία ,χαρά και…2011 ευχές ακόμα για τον καινούριο χρόνο.


Μια παλιά ιστορία λέει ότι,
τον περασμένο αιώνα
ένας καμηλιέρης έμπορος …
…ξεκίνησε για το Κάιρο,
με σκοπό να επισκεφτεί
έναν ξακουστό σοφό!

Τελικά, συναντήθηκε με το σοφό
γέροντα, αφού χρειάστηκε να κάνει
ένα μακρινό ταξίδι, διασχίζοντας
ένα μεγάλο κομμάτι της ερήμου!
Ξαφνιάστηκε όμως όταν είδε,
ότι ο γέροντας ζούσε σε μία σκηνή,
με μοναδικά έπιπλα ένα στρώμα
πάνω στην άμμο, έναν σοφρά,
δύο σκαμνιά και πολλά βιβλία
Γύρισε τότε προς τον σοφό,
και γεμάτος απορία
τον ρώτησε
--Που είναι τα έπιπλά σου;


Ο γέροντας,κοίταξε τον καμηλιέρη,
και του απάντησε με μια ερώτηση!
--Τα δικά σου που είναι;
--Μα εγώ δεν έχω, είμαι περαστικός!
--Κι’ εγώ περαστικός είμαι....
Η ζωή είναι προσωρινή.
Λίγοι όμως το έχουν καταλάβει.
Οι περισσότεροι ζουν
λες και θα μείνουν για πάντα εδώ!
Ξέχασαν να γίνουν ευτυχισμένοι!
Η αξία των πραγμάτων δεν εξαρτάται
από το χρόνο που διαρκούν, αλλά από
την ένταση με την οποία γίνονται!
Γι’ αυτό υπάρχουν
στιγμές αλησμόνητες,
πράγματα ανεξήγητα,
και άτομα ασύγκριτα!

19 σχόλια:

Dimitrios Tilis είπε...

"...ότι ούκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν"
Απ.Παύλος προς Διόγνητον
Καλή χρονιά με υγεία,ευτυχία και αγάπη.
Αγάπη η οποία να κοστίζει!
Να κοστίζει κάθε φορά που δίνεται κάτι απ'τον εγωισμό μας,μέχρι να τον...ξοδέψει εντελώς!

Dimos El Grec είπε...

Δεν την ήξερα την Ιστορία!
Όντως περαστικοί είμαστε όλοι...

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος, η ίδια μας η ζωή αν το είχαμε κατανοήσει...

evelina είπε...

dimitil Καλή χρονιά γεμάτη αγάπη υγεία ελπιδα

evelina είπε...

Dimos El Grec αν το είχαμε κατανοήσει αυτό τώρα όλα θα ήταν αλλιώς

evelina είπε...

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...."πολύ διαφορετική θα ήταν η ζωή μας αλλά και εμείς οι ίδιοι.Καλό σου βράδυ

Dinos-Art είπε...

Τι μου θύμισες Εβελίνα. Το απόγευμα πριν γίνει ο μεγάλος σεισμός στη Θεσσαλονίκη
(20.06.1978) οι κόρες μου, 9 και 7 χρονών τότε, μάλωναν στο δωμάτιό τους για το ποια θα καλύψει μεγαλύτερο χώρο με τα προσωπικά της αντικείμενα. Το ίδιο βράδυ 11:10 περίπου γίνεται ο σεισμός των 6.5 ρίχτερ και σαν τρελοί τρέξαμε στο απέναντι πάρκο και τη βγάλαμε πάνω στο γρασίδι. Την άλλη μέρα πρωί-πρωί κατέβηκα στην αγορά και πήρα μια μικρή σκηνούλα. Μόλις την έστησα, οι μικρές χώθηκαν αμέσως μέσα και ηρέμησαν. Χώνω τότε μέσα το κεφάλι μου και τις ρωτάω: "Χωράτε τώρα εδώ;" και βέβαια δεν μου απάντησαν γιατί κατάλαβαν.
Το να μαζεύουμε πολλά περιττά ξοδεύοντας χωρίς σκέψη, είτε είχαμε είτε δεν είχαμε οικονομική άνεση, τα τελευταία χρόνια, φθάσαμε εδώ που φθάσαμε, στο απροχώρητο. Ας ελπίζουμε ότι θα βάλουμε όλοι μυαλό.

Ρεβεκκα είπε...

Χρονια πολλα,καλη χρονια με ομορφες στιγμες και προπαντων υγεια...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Mε αγγίζουν όλα αυτά που γράφεις! Να είσαι καλά evelina!

aoratos είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ EVELINA ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ,ΤΥΧΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Βάσσια είπε...

Πρώτη φορά διαβάζω την ιστορία!

Προσωπικά πιστεύω στην απόφαση του να προσπαθήσουμε να είμαστε ευτυχισμένοι, μέσα από καθημερινά, μικρά πράγματα και ανρθώπους που μοιράζονται τις προσπάθειές μας.

Δύσκολο έργο, αλλά, αξίζει να κερδίσουμε στιγμές ευτυχισμένες.

Καλημέρα Εβελίνα
:-)

Unknown είπε...

Υπέροχο!!!! Ας έχουμε όλοι λοιπόν μια καλή χρονιά γεμάτη υγεία ευτυχια και αγάπη και ας θυμόμαστε να εκτιμούμε την ζωή και αυτά που μας προσφέρει όσο ζούμε!!!

magda είπε...

Καλησπέρα Εβελίνα μου και καλή χρονιά !
Την ιστοριούλα δεν την ήξερα, αλλά είναι σίγουρα σοφή.
Ας μας γίνει μάθημα...
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ζουμε το τωρα... το αυριο ειναι αγνωστο..

καλο απογευμα εβελινακι..

Maria B. είπε...

πόσο δίκιο έχει η ιστορία σου !!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Διάττων είπε...

Και βέβαια την έχω ακούσει την ιστορία αλλά είναι από εκείνες που όσες φορές τις ακούς, χαίρεσαι και κερδίζεις σα να είναι η πρώτη φορά.

Καλή Χρονιά και πάλι φίλη μου. Από μένα έχεις ευχές, ευχές, ευχές!

evelina είπε...

Ντίνο έχουμε μάθει πράγματι να μαζεύουμε περιττά πράγματα είτε μας αρέσουν είτε γιατι ο διπλανός μας έχει ,γιατί όχι και εμείς ,και τώρα μας κακοφαίνεται .

evelina είπε...

Ρεβεκκα Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία ευτυχία ,αισιοδοξία

evelina είπε...

@ μπλεγμένο κουβάρι όλους λίγο πολύ μας αγγίζουν κάποιες τέτοιες ιστορίες
@aoratos Χρόνια πολλά φίλε μου ,και καλή χρονιά γεμάτη με υγεία πολύ αισιοδοξία και ευτυχία

@ Βάσσια μου καλή χρονιά …έχεις δίκαιο στο να λες για τα μικρά καθημερινά πράγματα .Αυτά κάνουν την ευτυχία αλλά τα τελευταία χρόνια το παρά ξευτιλίσαμε .Ζητούσαμε όλο και περισσότερα .Κοιτούσαμε τους γυρω μας και θέλαμε να είμαστε ανώτεροι στα υλικά αγαθά .Το αποτέλεσμα το βλέπουμε τώρα …τώρα που πρέπει να σφίξουμε το ζωνάρι και να στερηθούμε πολλά.

@ Maria Z καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία

@ magda μου πολλά πράγματα πρέπει να μας γίνουν μάθημα και να βάλουμε λίγο μυαλό…καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία πάνω απ όλα

@ simone κάπου –κάπου πρέπει να προνοούμε και για το αύριο την καλημέρα μου

@ Maria B. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά

@ Φίλε μου Diatton το σακί μου γεμάτο ευχές σου το άφησα στην πορτα σου .Εύχομαι να πιάσουν όλες και το 2011 να είναι γεμάτο ελπίδα και αισιοδοξία