Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010


Είχα την τάση να ζωγραφίζω τα όνειρα μου στην άμμο ,και να κάθομαι και να τα κοιτάζω…।άλλαζαν χίλια δυο χρώματα ,έπαιρναν την μορφή που ήθελα εγώ ,και μέσα τους έκλεισα όλα τα αρώματα της γης ।Και εγώ εκεί ,στα όνειρά μου ,τα ζωγραφισμένα στην άμμο ,να κάνω ταξίδια μαζί τους ।Κάποια στιγμή ένα κύμα μεγάλο ήρθε και τα έσβησε ।Και εγώ ξανά από την αρχή και με πείσμα συνέχιζα να τα ζωγραφίζω στην άμμο και να ζω μαζί αυτά.Και ήρθε δεύτερο και τρίτο κύμα , και τα έσβησε πάλι ,αλλά εγώ ακάθεκτη συνέχιζα πάλι από την αρχή .Πίστευα σ αυτό τον κόσμο και φανταζόμουν ότι μπορούσα οπουδήποτε να ζωγραφίζω τα όνειρά μου …Κάποια στιγμή ,ήρθε ένα θεόρατο κύμα, τόσο μεγάλο που με τρόμαξε .Τα πήρε μαζί του ,τα αφάνισε …Κουρέλια ξεσχισμένα ,πεταμένα αλύπητα εδώ κι εκεί…προσπάθησα να τα μαζέψω .πήρα όσα πινέλα μου απέμειναν ,έκανα καμβά την άμμο ,αλλά μάταιος κόπος…δεν έμεινε σταλιά χρωμάτων,

είχαν στερέψει όλα .

Όχι…δεν ήθελα τα όνειρά μου ασπρόμαυρα …

τα ήθελα γεμάτα χρώματα ,ζωή ,γεμάτα φώς και γλυκές μελωδίες .

Έπρεπε να κάνω κάτι γι αυτό …

και…ναι!!!

το βρήκα!!!

θα τα χαράξω πάνω στον βράχο …

Τώρα είμαι χαρούμενη !!!!

Τα βλέπω να στέκουν εκεί χαραγμένα ,τα νοιώθω ,ταξιδεύω μαζί τους ,και ξέρω ότι κανένα κύμα και κανένας αέρας δεν θα μου τα σκορπίσει…

Θα στέκουν εκεί ,δυνατά ,αγέρωχα …

Τώρα ναι…ξέρω…

Τα όνειρά μου στον βράχο να χαράζω !!!!

10 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΒΗΣΕΙ!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Πολύ όμορφα, τρυφερά λόγια. Καλή βδομάδα με όνειρο και ελπίδα.

evelina είπε...

καλημέρα Σκρουτζακο καλή βδομάδα

evelina είπε...

Φοίβο καλή κι ονειρεμένη βδομάα και για σένα

Velvet είπε...

Αρκει να μπορεις
να ζωγραφιζεις ονειρα
κι ας τα παιρνει το κυμα
Κι αν βρεις το βραχο σου
και τ΄αποθεσεις
τοτε νασαι σιγουρη
ότι κανενα αγριος ανεμος
δεν θα στα σκορπισει

Όμορφα ονειρα αποψε Εβελιν
...

aoratos είπε...

EVELINA ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ,ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ.

Διάττων είπε...

Πολύ καλό το κείμενο, πράγματι πολύ καλή γραφή! Διέκρινα παράλληλα με την ευαισθησία και μια προσωπική δύναμη, μια αυτοπεποίθηση και μια έντονη προσδοκία όσο αφορά την εκπλήρωση ονείρων και στόχων...

Καλό σου βράδυ αγαπητή μου φίλη...

evelina είπε...

Βελουδένιε μου ,στην πορεία της ζωής μαθαίνουμε να βρίσκουμε λύσεις και να χτίζουμε τα όνειρά μας σε γερές βάσεις....καλό βράδυ φίλε μου

evelina είπε...

Αόρατε σ ευχαριστώ πολύ...καλό σου βράδυ

evelina είπε...

Διάττων σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο...ξέρεις οτι ειδικά η δική σου γνώμη άντα μ ενδιαφέρει...Φίλε μου καλό βράδυ