Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Καλή βδομάδα ,και....κοιτάξτε λίγο τον μεταβολισμό σας

11 σχόλια:

eleni είπε...

Φοβερή και πέρα για πέρα αληθινή!
Πώς μας κατάντησαν,η κατρακύλα συνεχίζεται.
Φιλιά!

nikos είπε...

Χαχαχαχαχα.......πολύ καλό!!!

Την καλησπέρα μου!!!!

kelly alamanou είπε...

Καλόοοο!
Καλό σου βράδι Εβελίνα.

bilsot είπε...

..κατά τα κιλά του τρώει ο καθένας...

maxforeigner είπε...

Καλησπέρα Εβελίνα. Ε τί να κάνουμε, αφού δεν έχουμε το σωστό... μεταβολισμό, αυτά παθαίνουμε! Τουλάχιστον να μαθαίναμε κιόλας....

Unknown είπε...

Καλή βδομάδα Εβελίνα.
Πετυχεμένο το σκίτσο..
Κωστής

Διάττων είπε...

Έτσι μπράβο να τα προβάλλουμε αυτά για να ξυπνούν όσοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου... Αρκετά πια μ' αυτές τις ύαινες του φασισμού...

Καλό σου απόγεμα Εβελίνα. Άκρως πετυχημένο κι εύστοχο σκίτσο...

lourdi lourdaki είπε...

Καλο βραδυ Εβελινα!περασα να σου πω!..και γελασα πολυ να εισαι καλα!!

neni είπε...

Tην Καλησπέρα μου

Καλές γιορτές να έχουμε

Phivos Nicolaides είπε...

Μεγάλη υπόθεση ο μεταβολισμός, ιδιαίτερα ο πολιτικάντικος…

mar9659 είπε...

Εβελινάκι μου πολύ καλό και πολύ εύστοχο το σκιτσάκι σου!! Αι σιχτίρ σαν δεν ντρέπονται....

Καλές γιορτές φιλενάδα μου αγαπημένη!!
Σου στέλνω την αγάπη μου μαζί με
γιορτινό φιλάκι!!