Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Καλημέρα καλή βδομάδα


Μια μέρα καθημερινή για όλους ,ξεχωριστή για κάποιους άλλους.. Μια μέρα ξεχωριστή για μένα που με ευχαρίστηση θα την μοιραστώ μαζί σας .Αναπολώ τα χρόνια που πέρασαν και όλα τα καλά αλλά και τα άσχημα της ζωής , αυτά που έδσα αλλά και αυτά που πήρα .Κυρίως τα δυο παιδιά μου το μεγαλύτερο δώρο που μου έκανε η ζωή ,Όπως και να έχει είναι ξεχωριστή αυτή αυτή η μέρα για μένα ..Σήμερα κερνάω τουρτίτσα .Γλυκιά δροσερή και με ευχάριστη στην γεύση. Και με μια ευχή από μένα .¨Έναν καλύτερο κόσμο για μας και κυρίως για τα παιδιά μας

29 σχόλια:

ELENI είπε...

EVELINA ΜΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ...ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ ...ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!

Unknown είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά Εβελίνα.
Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι όλους.
Κωστής

maxforeigner είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ, ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ-ΓΑΛΗΝΗ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ, ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ.

aoratos είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ<ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

mar9659 είπε...

Εβελινάκη μου!!
Πολύχρωνη και ευτυχισμένη
πάντα...και απο εδώ καλή μου
φίλη!!!
Κάθε σου επιθυμία ευχή μου
σου ευχόμαι απο καρδιάς♥♥
σου αφήνω και το δωράκι μου...
με πολύ αγάπη!!!
http://www.youtube.com/watch?v=AelmBI0sJ3A

Velvet είπε...

Πολυχρονη κι ευτυχισμενη
γλυκιά μου Εβελιν
Κι ας ειναι το χαμογελο
παντα στα χειλη σου
να σε ομορφαίνει

Μια μικρη αφιερωση
Chris Rea - only to fly

Φιλια

MINIMARKET είπε...

καλησπερα !!!!
αν και καθυστερημενος , χρονια πολλα και απο μενα , πολυχρονη και ευτυχισμενη !!!

Phivos Nicolaides είπε...

Χρόνια Πολλά Εβελίνα μου και καλή βδομάδα.

bilsot είπε...

Πολλές οι ευχές μου
και πολλή η χαρά μου
που σε ξαναβρίσκω!!!!
Άλλα blog φεύγουν, άλλα έρχονται, άλλα ξαναενεργοποιούνται...
...έτσι είναι η blogοζωή.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χιλιόχρονη και καλόχρονη!!!!
Πολλές πολλές ευχές από καρδιάς!

evelina είπε...

Ελένη μου σ ευχαριστώ για τις ευχές σου.Καλά να περνάς κι εσύ στα όμορφα ταξίδια σου

evelina είπε...

Κωστή μου σ ευχριστώ πολύ ,ότι επιθυμείς

evelina είπε...

Μιχάλη μου ευχαριστώ που με θυμάσαι πάντα.Νάσαι καλά

evelina είπε...

aoratos σ ευχαριστώ πολύ ..Μακάρι όλων τα όνειρα να μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα

evelina είπε...

mar9659 σ ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου...το δωράκι σου υπέροχο, νάσαι καλά

evelina είπε...

Βελουδένιε μου πολύ γλυκιά η ευχή σου και πραγματικά υπέροχη η αφιέρωση σου...Σευχαριστώ πολύ ...φιλιά

evelina είπε...

Βελουδένιε μου πολύ γλυκιά η ευχή σου και πραγματικά υπέροχη η αφιέρωση σου...Σευχαριστώ πολύ ...φιλιά

evelina είπε...

MINIMARKET ευχαριστώ πολύ

evelina είπε...

Φοίβο μου ευχαριστώ πολύ καλή βδομάδα και σε σένα

evelina είπε...

Βασίλη μου ευχαριστώ για τις ευχές σου...και εγώ χάρηκα που επέστρεψα ...όσο για την γλυκιά μας καρυ ελπίζω να επιστρ΄ψει σύντομα

evelina είπε...

Ελενα σ ευχαριστώ απο καρδι΄ς για τις ευχές σου

55fm είπε...

Xρόνια πολλά δυνατά δημιουργικά και αγαπησιάρικα!
Φιλιά πολλά!

Διάττων είπε...

Στέλνω κι εγώ με τη σειρά μου εγκάρδιες ευχές σε μια ξεχωριστή παρουσία όπως είσαι εσύ! Χρόνια σου πολλά αγαπητή μου φίλη! Σου εύχομαι ότι επιθυμείς, κάθε προσδοκία σου για σένα αλλά και για όλους όσους αγαπάς να εκπληρωθεί το συντομότερο!

Και να παραμείνεις στο δίκτυο όσο μπορείς για να σε χαιρόμαστε κι εμείς!

evelina είπε...

50fm ευχαριστώ πολύ για τις ευχέςσου

evelina είπε...

Διάττων ευχαριστώ για τις ευχές σου ,αλλά κι για τα καλά σου λόγια...αυτά μου λές και πάνω που λέω να τα παρατήσω επανέρχομαι

Ανώνυμος είπε...

με χαμόγελα...

Dinos-Art είπε...

Έστω με καθυστέρηση, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ EVELINA.

evelina είπε...

Dinos-Art σε ευχαριστώ για τις ευχες σου

evelina είπε...

Άπιαστος ευχαριστώ πολύ