Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

τελευταίο τσιγάρο

Χρόνια ολόκληρα ,γέμιζα το σώμα μου με πίσσα και νικοτίνη. Δεν καταλάβαινα πόσο κακό έκανα στον εαυτό μου ,στους γύρω μου ,αλλά και στην τσέπη μου . Μονίμως με ένα τσιγάρο στο χέρι ,και πολλές φορές στο τασάκι να με περιμένει αναμμένο άλλο .Δεν υπολόγιζα πόσο μύριζα τσιγάρο όταν ήμουν δίπλα σε άλλους . Μετά από μια συζήτηση σοβαρή που είχα με ένα φίλο πρώην καπνιστή αλλά και με την φίλη
Eva F.,πρώην φανατική καπνίστρια και η ίδια ,αποφάσισα να το κόψω.
Μια απόφαση δυναμική και αμετάκλητη για πρώτη φορά από τότε που άρχισα το κάπνισμα.
Σήμερα είναι η Τρίτη μέρα που δεν το έβαλα στο στόμα μου ,και συνεχίζω . Ίσως κάποιοι γελάσετε ,άλλοι πάλι να μη καταλαβαίνεται ,και κάποιοι άλλοι να με καταλάβουν απόλυτα . Νοιώθω πιο ανάλαφρη και δεν σκοπεύω να το βάλω κάτω…Θα μου πείτε τρείς μέρες είναι λίγες ,αλλά μια καλή αρχή είναι το ήμισυ του παντός .Πιστεύω σε μένα και ξέρω ότι μπορώ ,αρκεί να το θέλω . Και τώρα το θέλω πραγματικά . Μ αυτή την ανάρτηση ήθελα να ευχαριστήσω την φίλη Eva F. που πραγματικά είναι η αιτία γι αυτή την απόφασή μου. Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου .Έχεις ένα μικρό δωράκι από μένα σ ένδειξη της αγάπης μου.
Μόνο που για λίγες θα λείπει και δεν θα εχει την χαρα ναα μαθει τι έκανα.




26 σχόλια:

Unknown είπε...

Μπράβο Εβελίνα.. Μπράβο και στην Εύα που σε έπεισε να το κόψεις.
..Να δώ εγώ πότε θα το αποφασίσω...
Καλό σου βράδυ.
Κωστής

evelina είπε...

θα σε στειλω στην Ευα σιουρα θα τα καταφερει.καλο βραδυ Κωστη

aoratos είπε...

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ,ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ.ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΣΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΚΑΡΔΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΝΩΔΥΝΑ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.

nikos είπε...

Συμπτωματικά χθές σκεφτόμουν να κάνω τη ΜΕΓΑΛΗ προσπάθεια να κόψω το τσιγάρο, που πολλά χρόνια είναι η μόνιμη εξάρτησή μου...
Πραγματικά διαβάζοντας αυτά που έγραψες είμαι ένα βήμα ακόμη πιο κοντά......
Να' σαι καλά, την καλημέρα μου!!!

Dinos-Art είπε...

Evelina, εύχομαι να συνεχίσεις την μεγάλη προσπάθεια. Και λέω "μεγάλη" γιατί προσωπικά το ΄κανα πολλές φορές. Για να το χαριτολογήσουμε, ο ηθοποιός Μπομπ Χόπ είχε πει: "Το ευκολώτερο πράγμα είναι να κόψεις το τσιγάρο. Εγώ το έκοψα πάνω από είκοσι φορές...". Καλημέρα σε όλους.

Maria B. είπε...

Καλή δύναμη σου εύχομαι !

εχω 3 χρόνια να καπνίσω και αν και μου έλειπε πολύ στις αρχές, δεν το μετανοιωσα ποτέ που το έκοψα μετά απο 30 χρόνια καπνίσματος!!

εμεις θα είμαστε εδω μαζι σου για συμπαράσταση !!!

φιλια πολλά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με πληγώνεις, να το ξέρεις;-)
Αχ βρε Εβελίνα μου, ντρέπομαι που το λέω, αλλά ούτε στις δύο εγκυμοσυνες μου δεν κατάφερα να το κόψω.
Κάθε μέρα λέω ΠΡΕΠΕΙ να το κόψω και τίποτα δεν καταφέρνω.
Καλή επιτυχία στην προσπαθειά σου εύχομαι ολόψυχα!

evelina είπε...

aoratos σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου ,είσαι τυχερός που δεν κάπνισες ποτέ και δε μπήκες σ αυτή την διαδικασία

evelina είπε...

Νίκο καλησπέρα...Αυτή η εξάρτησή μας που δεν μας αφήνει περιθώρια να δούμε πόσο κακό κάνουμε στον εαυτό μας αλλά και στους γύρω μας .Μη το καθυστερείς ,όσο το σκέφτεσαι δεν το κόβεις...άντε να σε ταρακουνήσω λίγο

evelina είπε...

Ντίνο καλησπέρα….Ελπίζω νάναι μία και μοναδική .Δεν θα με βάλει από κάτω ,είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρω .καλό σου βράδυ

evelina είπε...

Μαρία μου μπράβο σου ,θέλει πολύ δύναμη το νοιώθω τώρα αλλά ο …επιμένων νικά…Σ ευχαριστώ για την συμπαράσταση…καλό βράδυ

evelina είπε...

Εύχομαι να μπορέσεις κάποια στιγμή και εσύ ν το κάνεις …έχω τέσσερις μέρες τώρα και πραγματικά νοιώθω πολύ -πολύ καλύτερα .Αν βάλεις κάποιο στόχο σίγουρα θα τα καταφέρεις. Αξίζει η προσπάθεια…καλό βράδυ

bilsot είπε...

...κι εγώ κάθομαι και σας βάζω φωτό με καφέ και τσιγαράκι...
Εγώ πάντως ένα το πρωϊ (κι από τα δύο ) θα τα κάνω χωρίς άλλη κουβέντα !!!

Διάττων είπε...

Επικροτώ κι επαυξάνω! Η απόφασή σου αυτή μού έδωσε ιδιαίτερη χαρά! Εβελίνα δεν πρέπει να κάνεις πίσω, επιβάλλεται να το κόψεις! Κι εδώ θα πω κάτι που ίσως κάποιοι γελάσουν (αλλά μού είναι τελείως αδιάφορο). Βρίσκομαι στα μέσα της πέμπτης δεκαετίας της ζωής μου κι αυτή την ΑΗΔΙΑ δεν την έχω δοκιμάσει! Απλά, είμαι υποχρεωμένος να την αναπνέω (κι εκνευρίζομαι φυσικά αφάνταστα)κάθε φορά που είμαι σε παρέα...

Εβελίνα είμαι ΜΑΖΙ ΣΟΥ! Δε θα δεχτώ αν σε λίγο καιρό υποκύψεις και ξαναπέσεις σ' αυτήν την αηδία...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ.
ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ FACE:)))

55fm είπε...

Mπράβο!Μακάρι να συνεχίσεις!
Είναι ένα θέμα που με πονάει...νιώθω απαίσια που καπνίζω αλλά δεν έχω καταφέρει να κόψω...
Πάντα το αναβάλω δυστυχώς!
Συνέχισε δυνατά!
Πολλά φιλιά και καλή βδομάδα!

Velvet είπε...

Διαβαζω οτι αποφασισες να κοψεις το τσιγαρο
Εγω δεν ειμαι καπνιστης
Με την εννοια οτι καπνιζω περιστασιακα
Κατι σαν το γλυκο στο τελος του φαγητου
Οπως οταν απολαμβανεις ενα ωραιο γευμα δηλαδη
Ξερεις τι πιστευω
Οτιδηποτε κανουμε και μας ευχαριστει το θεωρω υγιες
Θαλεγα και το τσιγαρο
Μ αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν πραγματα που μας βλαπτουν
Ευχομαι παντως να πετυχεις οτι αποφασισες

Καλημέρα....

evelina είπε...

bilsot και οι φωτό έχουν την χάρη τους ,αρκεί να πααμείνουμε στις φωτό και οχι σ αυτή την κακή συνήθεια .Και αν παραμείνεις σα ένα το πρωί αυτό είναι ευχαρίστηση και όχι εξάρτηση

evelina είπε...

bilsot και οι φωτό έχουν την χάρη τους ,αρκεί να πααμείνουμε στις φωτό και οχι σ αυτή την κακή συνήθεια .Και αν παραμείνεις σα ένα το πρωί αυτό είναι ευχαρίστηση και όχι εξάρτηση

evelina είπε...

Αγαπητέ φίλε Διάττων ,απο την στιγμή που αποφάσισα να το κόψω θα το κρατήσω.Οχι ότι είναι εύκολο βέβαια αλλά δεν θα με κάνει κουμάντο ,θα το κάνω εγώ...ευχαριστώ για την συμπαράσταση

evelina είπε...

Καλησπέρα φίλε Σκρουτζάκο

evelina είπε...

50fm και εγώ πάντα αυτό έκανα ,κάτι σαν την δίαιτα που θάλουμε να ξεκινήσουμε,κάΘΕ ΔΕΥΤΈΡΑ ΘΑ ΆΡΧΙΖΑ ΝΑ ΤΟ ΚΌΨΩ ΑΛΛΆ ΠΟΤΈ ΔΕΝ γινόταν αυτό .Πρέπει να το πάρεις απόφαση και να πεις τέρμα μόνο έτσι

evelina είπε...

Βελουδένιε μου το να το απολαμβάνεις μετά το γεύμα η με ένα ποτήρι κρασάκι και να σταματάει εκεί είναι ότι καλύτερο .Και σίγουρα το πιστεύω και εγώ αυτό που γράφεις ότι μας ευχαριστεί είναι υγιές .Αλλά όταν έχουμε εξάρτηση και φτάνουμε στα δύο πακέτα την ημέρα και πολλές φορές τα ξεπερνάμε αυτό είναι ανθιγυεινό πολύ .ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου .Και βέβαια θα το πετύχω

Eva F. είπε...

Tελευταία και καταιδρωμένη!.....
Δυστυχώς εκεί που ήμουνα καλή μου Εβελίνα δεν μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα με το λάπτοπ που είχα!...Ξέρεις εσύ!....
Αυτό που θέλω να σου πω -έστω και καθυστερημένα- σχετικά με την ανάρτησή σου είναι κατ΄αρχήν ευχαριστώ για την αναφορά σου στο όνομά μου αλλά και για το δώρο σου που φυσικά και θα πάρω!
Αυτό που έχει όμως μεγάλη σημασία είναι την απόφαση που πήρες να την κρατήσεις και μετά από ένα χρόνο να μου πεις ότι συνέβαλλα και εγώ!!!!
Να είσαι σίγουρη ότι πραγματικά θα χαρώ όσο δεν μπορείς να φανταστείς!!!!!
Κάπνιζα πάρα-πάρα πολύ!!!! από τα 17/μου περίπου και για 30 χρόνια.... Αποφάσισα και το έκοψα...
Δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο νομίζουμε τελικά!!!!
Σε λίγο (τον Νοέμβριο)κλείνω 10 χρόνια!....
Ίσως ακόμα δεν το έχω πιστέψει!....
Όμως είναι αλήθεια!!!!
Εάν το αποφάσισες πραγματικά είμαι σίγουρη θα το καταφέρεις!!!!!
Του χρόνου στα γεννέθλιά σου θέλω σχετική ανάρτηση!!!!!
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!
Θα κρατήσω την τελευταία σου φράση στο παραπάνω σχόλιό σου:"....και βέβαια θα το πετύχω!!!!!"

evelina είπε...

Ευάκι μου δεν χρειάζεται να σε ευχαριστήσω και πάλι ,ξέρω οτι θα ευχαριστηθείς περισσότερο σ ένα χρόνο και να είσαι σίγουρη ότι θα το συνεχίσω.Του χρόνου στα γενέθλια μου θα το διαπιστώσεις...Έχουν περάσει 9 μέρες και πραγματικά νοιώθω υπέροχα.Θα ήταν ψέματα αν έλεγα οτι εν το ζητάω η ότι δεν μου λείπει αλλά δεν θα του κάνω την χάρη.Πιστεύω ότι είμαι πιο δυνατή απο αυτό.Φιλάκια πολλά φιλενάδα καλό βράδυ..

Dimitrios Tilis είπε...

Απόφαση ζωής!Συγχαρητήρια!
Θα αλλάξει επι τα βελτίω όλη σου η σωματική και ψυχική υγεία και θα ανεβεί η αυτοεκτίμησή σου κατακόρυφα!
Μην ακούσεις Κασσάνδρες για νευρικότητα,για κιλά και άλλα απειλητικά.
Τίποτα δεν θα συμβεί αν όπως ακούω είναι ισχυρή η θέλησή σου να απαλλαγείς απ'αυτόν τον δυνάστη!
Έχω 7 χρόνια που το κατάφερα (μετά απο 32 χρόνια αυτοκαταστροφής) και ταυτόχρονα έχασα και αρκετά περιττά κιλά,σιγά σιγά έχω καταφέρει και ΤΡΕΧΩ για 45΄ 5 φορές την εβδομάδα,λειτουργεί ο μεταβολισμός μου λές και είμαι 25 ετών και νοιώθω στα 50 μου όπως δεν ένοιωθα ούτε στα 35 μου!
Συνέχισε,μη λυγίσεις μπροστά σε τίποτα,είναι η σημαντικότερη απόφαση την οποία πήρες και το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσες να κάνεις στον εαυτό σου!
Καλό κουράγιο,θα τα καταφέρεις!