Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα υπέροχο απόγευμα

Χθες το απόγευμα ξεκινήσαμε με φίλες ,να πάμε για καφεδάκι. Η ημέρα ήταν υπέροχη ,μια λιακάδα που σε γέμιζε αισιοδοξία ,ένα μικρό καλοκαιράκι με το δροσερό του αεράκι .Τελικά αντί να κάτσουμε σε κάποιο καφέ προτιμήσαμε μια βόλτα στα γύρω βουνά αλλά και στην θάλασσα που με τις έρημες ακρογιαλιές αυτή την εποχή ήταν υπέροχες . Από την μια να δύει ο ήλιος ,και από την άλλη να ξεπροβάλει ένα ολοστρόγγυλο φεγγάρι ,ήταν σκέτη μα .Καθώς δεν ήμουν προετοιμασμένη και δεν είχα την φωτογραφική μηχανή μαζί μου ,προτίμησα να τραβήξω κάποιες με το κινητό ια να μου θυμίζουν αυτή την μέρα και να σας δείξω την άλλη όψη της Καβάλας












14 σχόλια:

Navi είπε...

Μια υπέροχη βόλτα μέσα από τις φωτογραφίες...

Unknown είπε...

Ωραία βόλτα Εβελίνα.. και υπέροχες φωτογραφίες.
Καλή σου μέρα.
Κωστής

ELENI είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΑΥΤΗ Η ΕΠΟΧΗ ..Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΛΟ Σ/Κ ...ΕΒΕΛΙΝΑΚΙ!

Διάττων είπε...

Μπράβο Εβελίνα! Αντιπετωπίζεις τη ζωή πολύ θετικά (και καλά κάνεις)! Λοιπόν κινητό ανά χείρας, φωτογραφίες all the time και ξεκίνα να φτιάχνεις μικρά ντοκυμαντέρ...

Μπράβο και πάλι φίλη μου... Καλή σου μέρα...

aoratos είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΕΥΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,ΤΟΠΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΗΡΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΨΥΧΙΚΗ ΗΡΕΜΙΑ.

mar9659 είπε...

Σκέτη Μαγεία όλες οι φωτό σου πλαισιομένες
με την υπέροχη μουσική

που μας ταξιδεύουν και μας θυμίζουν γλυκες αναμνήσεις του καλοκαιριού
που μόλις έφυγε....και μας αφήνουν
μια γλυκειά θαλπωρή!!!
Σ'ευχαριστούμε που τις μοιράσθηκες μαζί μας!!!
Καλό μας Φθινόπωρο Εβελινάκι μου!!!
Γλυκό φιλί!!!

Velvet είπε...

Η μελαγχολια του Σεπτεμβρη
Μεσα απο τις φωτογραφιες
Κι απο το βλεμμα σου
Ας ειναι
Σε λιγο δεν θα φαινεται τιποτα
Θα νυχτωνει νωρις
Καλημερα Εβελιν

Eva F. είπε...

Καλά η τρίτη είναι καταπληκτική!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καβάλα, από τις αγαπημένες μου πόλεις, η πατρίδα της πεθερούλας μου επίσης!
Πολύ όμορφες οι φωτός Εβελίνα μου, ούτε που φαίνεται ότι είναι από κινητό!!
Καλό ΣΚ!!

Dinos-Art είπε...

Η πιο ωραία εποχή για βόλτες ηρεμία ψυχής. Όμορφες οι φωτογραφίες σου Εβελίνα. Καλημέρα.

Phivos Nicolaides είπε...

Όμορφο οδοιπορικό μέσα από τις ωραίες φωτογραφίες σου.

Katerina είπε...

Ομορφες φωτογραφίες!!
Που να ήταν και από φωτογραφική μηχανή...


καλημέρα!
καλή εβδομάδα εύχομαι!

奇濛子 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.